söndag 8 januari 2012

Tre tavlor

Nu är tre tavlor färdigställda och prissatta. Två av dem har jag tidigare fotat och lagt upp bilder på här i bloggen, så gå gärna in och titta på dem. De finns under ettiketten "Hantverk".
Dessa bilder är lite suddiga men det var vad jag kunde åstadkomma idag, tanken med dem är att visa hur tavlorna ser ut när de är färdiga, med ram resp. målade sidor.


akryl på duk 30x30 cm
3 cm djup duk, svarta sidor 
500 kr
Såld



akryl på duk 30x30 cm
3 cm djup duk, svarta sidor 
500 kr
Såld


Akryl på duk 33x40 cm
vit målad ram
600kr
Såld

4 kommentarer:

  1. Åh, vad fina! Du är så himla duktig! <3

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen din nya målarstil!!

    SvaraRadera
  3. Josephine (Toves Josephine)14 februari 2012 kl. 01:00

    Åh!! När jag blir rik så ska jag anställa dig så att du kan måla en hel vägg hos mig ^^ Plus att jag (i väntan på att bli sådär jätterik) hemskt gärna köper den sista tavlan om den fortfarande är osåld :D Och gärna blir uppdaterad angående kommande konstprojekt. Jag <3 Renar + norrland (+ din syster såklart)

    SvaraRadera